Preskoči na glavno vsebino

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

PODATKI O PONUDNIKU
Simona Sobotič s.p.,
Stari Log 11, 2331 Pragersko
T: + 386 41 687683
E: za.otroke@gmail.com
matična številka: 3754229000
davčna številka: 66457866
Zavezanec za DDV: NE
TRR pri NKBM: 0448 0011 3329 942
datum vpisa pri registrskem organu: 01.07.2009
registrski organ: AJPES, izpostava Maribor
zaporedna številka vpisa: 316-07-02458-2011
vrsta lastnine: Zasebna lastnina
ustanovitelji: Sobotič Simona

DOSTOPNOST INFORMACIJ (POVZETEK ZAKONODAJE)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
S potrditvijo naročila se vsak kupec strinja s pogoji poslovanja in uporabe.
KONTAKT
Če potrebujete kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračil blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: za.otroke@gmail.com
POGODBA – NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in kupec prejme elektronsko sporočilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. S potrditvijo nakupa kupec sprejme splošne pogoje. Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja Simona Sobotič s.p., Stari Log 11, 2331 Pragersko  oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku ponudnika. . Uporabnik lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: za.otroke@gmail.com oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku ponudnika. Kopijo pogodbe (naročila), kupec prejme po oddaji naročila na njegov elektronski naslov.
CENE IZDELKOV
Cene izdelkov so navedene v evrih / € in veljajo na dan naročila. Cene ne vsebujejo DDV, saj ponudnik ni zavezanec za DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, zanj veljajo objavljene cene v času naročila. Cene so v spletni prodajalni primerno označene in veljajo za vse kupce. V ceni izdelka niso všteti stroški dostave.
PLAČILO
Spletna trgovina omogoča plačevanje izdelkov po predračunu oziroma kot nakazilo na TRR. Kupec skupaj z izdelki v pošiljki prejme račun z razčlenjenimi stroški. Plačilo je mogoče samo v enkratnem znesku.
Pri načinu plačila po predračunu, kupec na podlagi sklenjenega naročila, na elektronski naslov v treh dneh prejme predračun. Po prejetem nakazilu ponudnik kupcu naročene izdelke pošlje po pošti.
Plačilo za naročene izdelke iz držav izven Slovenije je izključno možno le na podlagi neposredne bančne transakcije (predračun).
DOSTAVA
Naročeno blago ponudnik pošlje najpozneje v petih delovnih dneh od prejema plačila (pri nakazilu na TRR). Čas dostave je odvisen od dostavljalne službe in je lahko od enega do pet delovnih dni od dneva oddaje pošiljke. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Strošek poštnine znaša, kot sledi:
  • Slovenija: 2 €
  • Avstrija, Nemčija, Madžarska: 17,10 €
  • Belgija, Češka, Luksemburg, Slovaška, Italija, Nizozemska: 22,65 €
  • Portugalska, Španija, GB, Danska, Francija, Grčija, Poljska, Romunija, Švedska, Bolgarija, Estonija, Litva, Latvija, Finska, Irska: 30,10 €
  • Hrvaška: 8,30 €
  • Črna Gora, Srbija, BIH, Makedonija: 19,60 €
  • Islandija, Norveška, Švica: 37,10 €
  • Kanada, ZDA: 50,10 €

TEHNIČNA SREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILAe
Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici. V kolikor naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.
ODSTOP OD POGODBE
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec (po 43. členu ZVPot; Uradni list RS, št. 98/04-UPB2, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, in 19/15) pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu brez navedenega razloga vrne kupljeno blago. O nameravanem vračilu mora kupec ponudnika obvestiti preko e-pošte, najkasneje v štirinajstih dneh od prejetja blaga. Blago mora biti v originalni embalaži, nerabljeno in nepoškodovano. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi kopijo računa, osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Poštne stroške vračanja blaga krije kupec.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: za.otroke@gmail.com.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Simona Sobotič s.p., Stari Log 11, 2331 Pragersko ali ga prinese osebno na sedež podjetja.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno nemudoma, najpozneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) –http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513
REKLAMACIJE
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti najboljšo kakovost izdelkov. Če se kljub temu zgodi, da ima izdelek, ki ga je kupec prejel, napako, o tem na elektronski naslov obvesti ponudnika, ki kupca seznani s potekom reševanja reklamacije. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru, da je neuporabnost izdelka oz. poškodba posledica nepravilnega ravnanja kupca.
STVARNA NAPAKA
Spletna trgovina Simso-Baby mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Kdaj je napaka stvarna?
Kadar:
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu moramo izdati potrdilo. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– Pošiljatelj bo jasno razviden.
– Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
– Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
– Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
– Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03). Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik tako, da poskrbi za varnost in zaščito svojega uporabniškega imena in gesla.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik pritožbo odda preko e-pošte ponudnika. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zaradi tega si ponudnik po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
KODEKS RAVNANJA
Ponudnik ima postavljene visoke interne standarde obravnave naročil, vračil in reklamacij kupcev ter poskuša slediti aktualnim zahtevam potrošnikov in zakonskim regulativam v najvišji možni meri. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) pa izjavlja, da ni podpisnik kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.
AVTORSKA ZAŠČITA
Vsa vsebina na spletni strani stina.me kakor tudi na podstraneh, vključno s slikovnim in video gradivom, je avtorsko zaščitena z Zakonom o avtorskih pravicah in je last ponudnika, prav tako Blagovna znamka Simso-Baby in logotip. Ponudnik dovoljuje uporabo slikovnega in video gradiva za osebno uporabo na socialnih omrežjih, blogih in fotogalerijah z navedbo vira.
POJASNILO
Vse informacije se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila, prav tako lahko ponudnik brez predhodnega obvestila spreminja te pogoje. V kolikor potrebujete dodatna pojasnila v zvezi z splošnimi pogoji sodelovanja nas lahko kontaktirate.

 


PODJETJE
Simona Sobotič s.p.
Stari Log 11, 2331 Pragersko
Matična številka: 3574229
davčnča številka: 66457866
Zavezanec za DDV: NE
TRR pri NKBM: 0448 0011 3329 942
datum vpisa pri registrskem organu: 01.07.2009
registrski organ: AJPES, izpostava Maribor
zaporedna številka vpisa: 316-07-02458-2011
vrsta lastnine: Zasebna lastnina
ustanovitelji: Sobotič Simona
vodja: Simona Sobotič
email: za.otroke@gmail.com
internet: www.otroska-oblacila.net
glavna dejavnost: 14.390 (Proizv. dr. pletenih in kvačkanih oblačil)
registrirane dejavnosti: 13.910 Proizv. pletenih in kvačkanih materialov
14.310 Proizvodnja nogavic
14.390 Proizv. dr. pletenih in kvačkanih oblačil
16.290 Proizv.dr. izdel. iz lesa, plute, slame
17.290 Proizv. dr.izdelkov iz papirja in kartona
32.400 Pro.igrač in rekvizitov za igre in zabavo
47.650 Trg.na drob.v spec.prod.z igračami
47.710 Trg.na drob.v spec.prod.z oblačili
47.720 Trg.na drob.v spec.prod.z obutvijo
47.761 Trgovina na drobno v cvetličarnah
47.782 Trg. na drob. v spec. prod. z umetn. izd.
47.790 Trgov.na drob. v prod. z rabljenim blagom
47.820 Trg.na drob.na st.in trž. s tekst.,obutv.
47.890 Trg.na drob.na st.in trž. z dr. blagom
47.910 Trg.na drob. po pošti ali po internetu
47.990 Dr.trg.na drob.zunaj prod., stojnic, trž.
69.200 Račun., knjigov. in reviz.dej.; davč.svet
74.100 Oblikovanje, aranžerstvo, dekoraterstvo
74.900 Dr. nerazv. strokovne in tehn. dejavn.
82.300 Organiziranje razstav, sejmov, srečanj
82.920 Pakiranje
82.990 Dr. n. spremljajoče dej. za poslovanje
92.002 Prirejan.iger na srečo razen v igralnic

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

topla kvačkana odejica

Mehka, topla in prijetna kvačkana odejica za dojenčka. Zanimiv reliefen vzorček, ki zaradi bele barve ne pride zelo do izraza odejico lepo popestri, tako da je čisto enostavna in hkrati čisto nekaj posebnega.

Naučimo se kvačkati - nadaljevanje

KVAČKANJE – NADALJEVANJE Sedaj, ko znamo nakvačkati verižico iz verižnih petelj, se bomo lotili prve petlje za kvačkanje: POLGOSTA PETLJA Nakvačkamo verižico, ki smo se jo naučili, nato pa vbodemo kvačko v predzadnjo petljo verižice… …ovijemo nit in jo potegnemo skozi… … nato pa vbodemo takoj v naslednjo petljo na verižici. Če beremo sheme za kvačkanje, shema s polgosto petljo zgleda tako. V vsaki vrsti ponavljamo vbode, ki smo jih sedaj osvojili. Kvačkamo najprej na sprednji strani, obrnemo in kvačkamo na hrbtni strani, zopet obrnemo in kvačkamo na sprednji strani… Polgoste petlje uporabljamo predvsem za zaključke, obkvačkanje ali obrobe. Zelo primerne so tudi za sestavljanje dveh delov . Lahko pa z njimi kvačkamo tudi ploskve, ki so zelo goste. KROG IZ NITI Če želimo kvačkati okrogle izdelke, se moramo naučiti narediti krog. Poskusimo najprej krog iz niti. Nit najp

Naučimo se kvačkati - osnove kvačkanja

IZDELUJMO S SIMSO-BABY Pripomočki, ki jih potrebujemo za delo: -           bombažna preja, kvačkanec ali volna -           kvačka Ker bomo izdelovali nekaj primernega za otroke, priporočam 100% bombažno prejo za debelino kvačke 3-3,5. Za pričetek dela potrebujemo udoben stol in dobro razsvetljavo, da bo udobno naši hrbtenici, rokam in da ne bomo preveč utrujali oči. DRŽA KVAČKE Kvačko lahko držimo kot svinčnik ali kot pletilko (kakor je vam enostavneje). PRVE ZANKE Nit nanizamo med mezinec in prstanec leve roke in jo vlečemo na zunanji strani sredinca in kazalca Nato jo okrog kazalca dvakrat ovijemo (kolikokrat boste ovili boste kasneje prilagodili – glede na to kako trdo bo kvačkanje in kakšno nit boste izbrali) Nit navijemo okrog palca in jo napeljemo nazaj ven iz pesti med sredincem in prstancem Kvačko vbodemo od spodaj v zanko, ki je na palcu. Jo ovijemo